آخرین حدیث...
اهل بیت (علیهم السلام)
جمعه 24 خرداد 1392برچسب:, :: 8:57 ::  نويسنده : منتظر المهدی
آخرین حدیثی که دکتر جلیلی برای حامیانش تشریح کرد چه بود؟
گفتمان انقلاب برای پیروزی به دنبال رای پاک است/آن پیروزی که با گناه بدست بیاید پیروزی نیست

 

دکتر سعید جلیلی شب گذشته بعد از همایش ورزشگاه حیدرنیا و حضور در جمع حامیانش در کرج عازم شهر ری و زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی شد.

به گزارش رجانیوز، جمعیت نزدیک به دوهزار نفری که بیش از دو ساعت منتظر حضور دکتر جلیلی بودند ساعت ۲ و نیم بامداد از اواسط راه به استقبال ایشان آمدند و با شعارهای نه سازش، نه تسلیم، یار جلیلی هستیم و صل علی محمد یاور رهبر آمد پذیرای ایشان شدند.

ایشان در آخرین ساعات تبلیغات در کنار حرم عبدالعظیم ضمن تشکر از تجمع حامیان و انتظار طولانی آنها گفت بسیار خوشحالم که این توفیق نصیب بنده شد که در کنار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم شما را زیارت کنم. اگر تا این وقت شب منتظر مانده‌اید همه باید مطمئن باشیم که این حمایت از یک فرد نیست و حمایت از یک گفتمان است.

حمایت از خط ولایت است. همانطور که در شعارها باید بگوییم نه سازش، نه تسلیم، یار ولایت هستیم. جمعیت نیز بعد از این تذکر یکپارچه شعار نه سازش، نه تسلیم، یار ولایت هستیم سردادند. ایشان در ادامه گفتند در این لحظات آخر تبلیغات انتخاباتی لازم است حدیثی از مولای متقیان که لازمه حرکت امروز ماست را متذکر شوم. ایشان می فرمایند: «ما ظَفَر مَن ظَفَر بالأِثم و الغالِبُ بالشَّر مغلوب» پیروزی نیست آن پیروزی که با گناه بدست آید و کسی که با شر غلبه پیدا کند در حقیقت مغلوب شده است.

ما باید این حدیث را آویزه گوشمان کنیم و در عمل به آن کوشا باشیم. ما تنها موظف به انجام تکلیف هستیم و نتیجه را باید به خداوند واگذار کرد. انشاءالله هرکسی که منتخب رأی مردم شد باید از فردای انتخابات در تحقق حماسه اقتصادی تلاش نماید. از همه شما عزیزان در جوار مضجع شریف حضرت عبدالعظیم حسنی التماس دعا دارم و همه شما را به خداوند قادر متعال می سپارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بایگانی حدیــــــــــــــــث

درباره وبلاگ

اللهم عجل لولیک الفرج
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 165
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 339
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 12718
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


                    
 
 

دریافت کد پخش همخوانی العجل مولا مولا برای وبلاگ و سایت های مذهبی